Paralel gel

Öğrenciydi harçtı derken
Paraya doyuramadık
Eli valizli gider iken
Selamı konduramadık

Gel paralel gel paralel gel
Elinde tespih paralel  gel
Gel paralel gel paralel gel
Kapıyı dolan peceden gel

Kanun nizam adamıyım
Rakı şarap sodamıyım
Elimde okkalı bir tesbih
Oda ben mi ben odamıyım

Gel paralel gel paralel gel
Elinde tespih paralel  gel
Gel paralel gel paralel gel
Kapıyı dolan peceden gel

Lahana perhiz turşu
Anaç arıda bir huşu
Biraz acele etmezse
Kaçıracak hürkuşu

Gel paralel gel paralel gel
Elinde tespih paralel  gel
Gel paralel gel paralel gel
Kapıyı dolan peceden gel

Gözyaşına aldandım
Rehavetle sallandım
İlahi takdir gereği
Ben daha çok dallandım

Gel paralel gel paralel gel
Elinde tespih paralel  gel
Gel paralel gel paralel gel
Kapıyı dolan peceden gel

Ananastan su sızıyor
Yaralarım sızılıyor
Foyası açığa çıkınca
İmamda pek kızışıyor

Gel paralel gel paralel gel
Elinde valiz paralel  gel
Gel paralel gel paralel gel
Kapıyı dolan peceden gel

İlim bilim öğretti
Şarkı türkü söyletti
Zulüm kapıda iken
O oturup seyretti

Gel paralel gel paralel gel
Elinde valiz paralel  gel
Gel paralel gel paralel gel
Kapıyı dolan peceden gel

Tartışma var tartışma
Terazide tartışma
Kimin cebine inecek
Kasadaki artışma

Gel paralel gel paralel gel
Elinde tespih paralel  gel
Gel paralel gel paralel gel
Kapıyı dolan peceden gel


Bu şarkı sözlerini beste yapmak isteyenler hiç izin almaksızın yapabilirler. Telif hakkı istemiyorum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yıllara göre PKK tarafından şehid edilen Asker sayısı

Mustafa İslamoğlu'ndan ezber bozan zekat açıklaması