"Bu meydan kanlı meydan" mı?

Gerçektende kanlı oldu. Bu ne tevafuktur halen anlayabilmiş değilim. Ölenlere mi üzülsem, "bu meydan kanlı meydan" naralarına mı. Hangisine üzüleceğimi bilemiyorum. Koskoca heriflerin söylediklerine bakar mısınız. Bu sloganı söyleyen kafa nasıl bir sakat kafadır Allah'ım böyle. Ben dünyanın hiç bir yerinde böylesine adi slogan duymadım. Bu slogan en az bombayı patlatanlar kadar adi ve alçak.

Peki kanlı meydan nerelerde olur. Kanlı meydan savaş meydanıdır hiç şüphesiz. Haydi de ki, özgürlük savaşı veriyoruz, demokrasi savaşı veriyoruz, bu anlaşılır da, "bu meydan kanlı meydan" da ne.

Sonra birde ambulansa yol açmak isteyen polisle kapışmak var orada. Ne yani polisin ambulansa bile yol zorunda kalması şöyle dursun, senin isteyerek kenara çekilmen beklenmeli değil mi. Erdoğan düşmanlığı bunları fena halde sersemletmiş, gözleri başka şey görmez olmuş. Polis Erdoğan'ın istemezük, Ambulans Erdoğan'ın istemezük. Ya orada can çekiştiren ne olacak.

Gerçektende ben bu Erdoğan yanlısı medyanın ferasetine hayranım. Hiç bunları abarttılar mı, kullandılar mı. Hayır! Ama ortada daha ölenlerin bedenleri dahi soğumadan tüm olanları Erdoğan'ın üzerine atmaya çalıştılar utanmadan. Yazıklar olsun size!

Yahu halen şu işi aklım almadı: "Bu meydan kanlı meydan" dan sonra bomba hakikaten ortalığı kana buladı. Halen şok oluyorum bundan. Bunun şoku bombadanda tesirli geldi bana. Çünkü bombanın tesiri oksijene karışır, karışırken götüreceği canı götürür çaresiz o an için ama bu akıl bu kafa anlaşılır değil.

Arkadaşıma bu videoyu gösterdiğimde şunu sordu: Aaaaa! nereden bildi... vallahi bildi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yıllara göre PKK tarafından şehid edilen Asker sayısı

Mustafa İslamoğlu'ndan ezber bozan zekat açıklaması